środa, 8 maja 2013

butelka Afryka




5 komentarzy:

  1. Butelka świetnie wygląda,wprawdzie nie przepadam za stylem afreykańskim,ale widać Twój smak,wyczucie i talent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, Afryka to też nie moje klimaty ale to było pod zamówionko ;) słabe fotki bo telefonem musiałam robić

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :) ciekawa jestem jak je robisz, ona jest malowana czy naklejana :) ja dziś zrobiłam przymiarkę i butelkę okleiłam ręczniczkiem, jurto będę malować zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję dziewczyny, jeśli chodzi o pochwały to na Was zawsze można liczyć ;)
    Justynko, trochę farbami, trochę decoupage i troszkę wykropkowałam ;) i koniecznie pokaż swoją butelkę bo jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie z tym ręcznikiem, tak jeszcze nie robiłam i chętnie podpatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń